Werkt Van der Steeg Vastgoed met een wachtlijst?

Als u zich als woningzoekende bij ons inschrijft dan komt u op een wachtlijst te staan. Als er dan een woning of kamer beschikbaar komt, zullen eerst de woningzoekenden op de wachtlijst benaderd worden op volgorde van binnenkomst.

Inschrijven kan door het inschrijfformulier te downloaden van onze website (onder Contact) en deze te versturen naar Van der Steeg Vastgoed B.V.

Kan ik ook 's avonds bezichtigen?

In principe vinden de bezichtigingen tijdens kantooruren plaats. Het bezichtigen van een huurwoning of kamer wordt in overleg ingepland, op afspraak is het eventueel mogelijk om ook buiten kantoortijden te bezichtigen. Bij de bezichtiging is altijd iemand van ons aanwezig om u te voorzien van alle informatie over de betreffende huurwoning of kamer.

Wat zijn de bijkomende kosten voor het huren van een woning of een kamer?

De bijkomende kosten zijn een borg bestaande uit 1 maand huur.  

Hoe betaal ik mijn huur 

Vanaf de ingangsdatum van uw huurovereenkomst betaalt u huur aan Van der Steeg Vastgoed. U betaalt de huur altijd vooraf, voor de 1e dag van de volgende maand. De huurder is verplicht een machtiging tot automatische incasso te ondertekenen. De 1e maand huur betaald u nadat het contract is getekend.

Ik ga een half jaar naar het buitenland, kan ik mijn woning onderverhuren? 

Theoretisch gezien is onderverhuur zonder toestemming van de verhuurder niet toegestaan. In dit geval verzoeken wij u hierover contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik mijn huur opzeggen? 

U kunt de huur opzeggen door het huuropzeggingsformulier online in te vullen op deze website (staat bij Contact)

Als u een woning huurt en de huurovereenkomst wilt opzeggen dient u rekening te houden met het opzegtermijn van minimaal één maand .De huur opzegging dient voor de eersten van de maand binnen te zijn,(wij werken met volle maanden dus voor 1 januari opzeggen is 31 januari de sleutel overdracht)De sleutels dienen uiterlijk op de laatste werkdag van de laats te huren maand voor 11:30 te zijn ingeleverd, Dit gebeurt tijdens de oplevering van de kamer/appartement, opleveringen worden in overleg gepland. Hiernaast dient u ook de voorwaarden in de huurovereenkomst in acht te nemen, zoals bijvoorbeeld een minimale huurperiode en bijzondere clausules. Ook bij contracten met een maximale huurperiode dient er altijd een opzegging te worden gedaan. 

 

Waar kan ik terecht met mijn vragen, storingen of klachten? 

Storingen kunt u doorgeven via de link op deze pagina

Deze storingen worden alleen door de week behandeld

Voor een noodgeval kunt u bellen met ons antwoord apparaat op het volgende nummer 0383312378 spreek na de piep je naam adres en aard van de storing in.

u word dan zo snel mogelijk terug gebeld zorg dat u dan ook bereikbaar bent of geef een nummer door van iemand die bereikbaar is.

Voor vragen aan de kunt u bellen van maandag t/m donderdag van 8 tot 16 en op vrijdag tot 13 uur met het volgende nummer 038-4477430*

*(uitgezonderd van vakantie of feestdagen)

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug? 

Wanneer u de huurwoning verlaat en deze in goede staat achterlaat, dan hoort u de borg terug te krijgen. De waarborgsom zal terug gestort worden in de maand nadat u uw woning officieel heeft verlaten. 

Nieuw in de verhuur

  • Diversiteit & betrouwbaarheid

    Veel kwalitatieve keuze waar u op kunt bouwen

  • Lage kosten

    Kwaliteit voor een lage prijs

  • Korte lijnen

    Altijd een persoonlijk aanspreekpunt